Hverdagen og aktiviteter

Roskilde Outdoor Efterskole arbejder på at finde lokaler tæt på fjorden, skoven og byen. Det skal være nemt at komme til og fra skolen med det offentlige. Det er dog et krav, at man har sin egen cykel med, så vi let kan komme omkring i løbet af dagen.

Værelser
På værelserne er der senge, borde, stole og skabe mv. og du og din/dine nye værelseskammerater kan naturligvis sætte jeres eget præg.
Der vil være fælleslokaler, hvor man kan mødes og hygge og lære sammen.

Aktiviteter på skolen
Et år på Roskilde Outdoor Efterskole er også vilde, sjove, hyggelige (eller uhyggelige) aktiviteter ved siden af de daglige linjer. Vi har faste arrangementer henover året, og vi sætter i fællesskab gang i eksempelvis forskellige former for boldspil, gamer-nights, lær at strikke din egen hue eller knivværksted. Men jeres ideer er de bedste, så lad os se, hvad I kan finde på!